Forum www.acllahuasi.fora.pl Strona Gwna

 To była miłość od pierwszego wejrzenia!

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 708
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 2:45, 08 Kwi 2014    Temat postu: To była miłość od pierwszego wejrzenia!

z jajeczkiem..
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki za odp ale boje sie w sumie ..i jeszcze jak brzydko odrosnie paznokiec to juz calkiem nieciekawie No i zdecydowałam się...idę dzisiaj do Tomka Pietrzyka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pracujesz czy uczysz się? [link widoczny dla zalogowanych] my w tamtym tygodniu byliśmy w zoo w zamościu , co prawda małe ale dziewczynki były zachwycone , przełaziliśmy chyba z 2 godz, i wszystkie zwierzaki je ciekawiły.
Dekolor i jakis kolor zblizony do Twojego naturalnego koloru, ale jasniejszy. O gustach sie nie dyskutuje Nawet byly spekulacje w gazetach, czy będzie mogła karmić Znam to z autopsji. Czasem oglądam Ekstremalne metamorfozy na kanale Club i tam najprawdziwszych maszkaronów robią po prostu normalnych ludzi, a w wersji polskiej z normalnych ludzi próbują zrobić bóstwa, bez sensu zupełnie, kompletenie nie rozumiem idei tego programu. [link widoczny dla zalogowanych]
- maska KERASTASSE regerenujaca (zielona) i najlepiej polozyc sie spac z taka odzywka na wloskach zawinietych w recznik lub folie, rano owiniete podgrzac troszke suszarka i splukac lub: A jak sie to ściąga? Możesz kontynuować ten plan jak długo zechcesz. Bylam. kiedyś było tam dobrze...ale no cóż.. Z niektórych wypowiedzi się nie można dowiedzieć. mucha
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Plizz proszę o jakies namiary, porady byle z mojej główki zniknęły te papuże kiełki
[link widoczny dla zalogowanych]
Niechaj w tym czasie zapelnia sie strony Twego Clubu Poezji Wszelakiej pozdrowionka 1
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

OK do rzeczy. [link widoczny dla zalogowanych] 1 (ja) na 3 (oni).
W sumie w akademii czułam sie jakbyum juz pracowała w zawodzie, bardzo duzo praktycznych zajec i ogrom wiedzy teoretycznej, polecam wszystkim niezdecydowanym ja stracilam dziecko na wczesnym etapie ciazy,to byl 6 tydzien.wrocilam z pracy i poszlam do toalety a tam taka brzydka brazowa wydzielina na bieliznie(nic mnie nie bolalo).przestraszylam sie i zaraz zaczelam plakac.wieczorem pojechalismy z mezem na ostry dyzur do szpiyala.czekalismy na przyjecie 4 godziny,poczym jedynie dostalam skierowanie do kliniki wczesnej ciazy .nastepnego dnia po 3 godzinach oczekiwan na przyjecie mnie,zrobiono mi usg,na ktorym nawet nie bylo widac zarodka, pobrano krew na bete,potem rozmowa z lekarzem i wyslano mnie do domu,ze wskazaniem powrotu za dwa dni.brzuch mnie nie bolal tylko ta wydzielina nie ustepowala.po dwoch dniach znow beta i do domu,doszedl bol brzucha.zapytalam czy jesli cos zlego bedzie sie dziac to moge przyjechac.uslyszalam w odpowioedzi zeby nie przyjezdzac bo nie bedzie dla mnie lozka.kazano przyjsc znow po dwoch dniach.nastepnego dnia rano bol byl straszny i pojawilo sie krwawienie.popoludniu nastapilo poronienie samoistne.jednak zgodnie z umowa pojawilam sie w szpitalu,wszystko opowiedzialam.wysluchali mnie,pobrali jeszcze raz bete,zeby sprawdzic czy jest tendencja spadkowa hormonu,poczym odeslali do domu.po tym wszystkim nie mialam zadnego badania kontrolnego.kompletnie nic.bylam zszokowana.po 2 tygodniach pojechalam do polski na badania do mojego ginekologa.okazalo sie ze jest zapalenie.zdarzylam na czas i juz jest ok.nerwy niesamowite,rozpacz po stracie,a dla nich to bylo takie normalne.ze spokojem patrzyli i czekali az stanie sie najgorsze.nastapi poronienie!!!i tak sie stalo!!!pozostawili mnie na pastwe losu!!!! powikłania po ospie wietrznej: Hej mamuśki! Teraz mam remament , wzięłam się za porządki ( 2 świąteczne hihihi) [link widoczny dla zalogowanych]
z góry dzieki za info. Zakupiłam 2 jabłka i 3 mandarynki. Gabriel, tylko,że koszt jest .............18tys.zł, ale firma gwarantuje zatrudnienie. Lekarka wstrzyknęła mi preparat High Fill, jest to czasowy wypełniacz kwasu hialuronowego. fajnie by bylo bo staram sie juz od roku i 2 razy juz poronilam teraz byl by to wspanialy prezen od natury Witam u mnie od jutra runda druga jeszcze 5 kilo Do zrzucenia zostalo dzisiaj dzien 7 diety i zawsze Po zupce na basen jedziemy Stellamix- u mojej małej też nadal nie ma dolnych dwójek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja miałam czarne swojego czasu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślę że tym nie ma się co przejmować, a mój mąż mówi że lubi okrągłości i tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] 06787.html [link widoczny dla zalogowanych] Fajnie, ze zaczelas kurs, przynajmniej tych kilka godzin w tygodniu masz zajete
dretwila ci cala reka czy tylko wybrane palce? z tamtym pierwszym adresem coś jest nie tak , a ten jest pewny (tzn. julka gdzie zgubiłaś romka nie no nieżlleee.;p haha cio...ty ;p Jeśli partner wiedział, że bierze ślub kościelny raczej nie z miłości, a w akcie desperacji (nie chcę być sam, brałem to, co było - czyli żonę, szedłem jak na szafot na ten ślub, ja o niczym nie decydowałem ), na dodatek na krótko przed ślubem odstawił leki psychotropowe, to czy jest to podstawą do unieważnienia ślubu? Jak zacznie padac to Szymon bedzie niepocieszony bo juz 1,5 miesiaca czekał na ten koncert. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam w pierwszym tygodniu diety. ja polecam salon summaprada na ul. Schudnę coś,potem mam długie zastoje wagi, na pewno przez te zaparcia cholerne. obejrzyjcie sobie wersje zagraniczne - tam wybieraja na prawde potwornie brzydkie kobiety np taką grubą, bez zębów z owłosieniem na twarzy,bez piersi i ze zwisającym brzuchem i wykonuja jej np 16 operacji plastycznych łącznie z przeszczepieniem włosów na łysą głowę i wtedy dopiero widać efekt czesc dziewczynki moze jakies fajne babki z CZESTOCHOWY I OKOLOC trafia na ta stronke piszcie gg 11586804 jestem 30 mezatka, ale maz pracuje za granica a ja mam sporo wolnego czasu, lubie babskie ploteczki przy kawce, wyjscia do pabu , chodzic po sklepach, wspolnie z kolezankami cos upichcic i kocham rozowe wino uwielbiam moj maly ogrodek i prace w nim, lubie las i grzybki ..., a nie lubie gdy mam na to wszystko ochote a tu nie ma z kim dlatedo bardzo chetnie nawiaze nowe znajomosci Trujesz jak ortopeda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tego sie mozna bylo spodziewac:/
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyrok zapadł, nieoficjalnie wiem ,że II potwierdziła I - stwierdzono nieważność, ale na Boga ile można pisać korespondencję miesiąc??? Kurcze Regine-podziwiam cię,naprawdę!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No może mam i dobrze, ale jest jeden problem....Zero radości życia od strony mojego partnera, a tutaj jest naturalna radość, zero sztuczności...a przedwczoraj jadłam przepyszną jagnięcinkę, ugotowana przez mojego egzotycznego Przystojniaczka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
BioDrain to preparat, który wspomaga oczyszczanie organizmu i stymuluje usuwanie nagromadzonych toksyn.
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo nie chce cie urazic ale jak masz obwisły biust to i optycznie on moze cie pogrubiac. [link widoczny dla zalogowanych] KROK 1
Muszę dojechać, ale skorzystałam bo tam ceny są niższe. - nos dwa razy...miałam duży/złamany i szeroki, teraz jest bardziej proporcjonalny w stos. Do tego marznęcie rąk (palce się robią białe i traca czucie), czyli jak juz teraz wiem choroba Raynaud. Jakbym miała więcej czasu to na pewno bym tak tego nie zostawiła, kazałabym włosy umyć i po prostu wymodelować, ale ze względu na fakt ze na wesele miałam do przejechania pół Polski zrezygnowałam! nie wiem czy to ok czy nie, zobacze ja kbedzie teraz. [link widoczny dla zalogowanych]
Premia oczywiście uznaniowa. Ja tez planuje jeden kursik od pazdziernika, zobaczymy czy wyjdzie. Moja siostra jÄ uĹźywaĹa. Pierwsze oczyszczanie wykonujemy przez miesiąc (w pierwszym tygodniu - codziennie, w drugim tygodniu - co drugi dzień, w trzecim tygodniu - co dwa dni, w czwartym tygodniu - co trzy dni). Kiedy stanęłam w ciężkiej sytuacji życiowej, zwróciłam się do sądu o alimenty, bo takowe mi się należą, zostałam zmiażdżona, ale też nie dałam się tak potraktować, przez jakiegoś d*pka sędziego, walczyłam tylko o to, aby on płacił za mieszkanie z którego korzysta. wczytuję się w Wasze wypowiedzi i zastanawiam się, czy tym razem nam się udało. bo mimo, ze ja sie staram respektowac ich swiat, oni mnie nie szanuja.
[link widoczny dla zalogowanych]
obróbkę tekstu, napisanie streszczenia, odp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.acllahuasi.fora.pl Strona Gwna -> Kraina Amorion Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin